Vés al contingut
Juny 17, 2013 / scapix

TEMPS DE FOGUERES – IV

sant joan

Passa el temps i la llista de candidats per a la nostra foguera no para de créixer. Res no ens agradaria més que haver buscar i rebuscar com més lluny millor aquests tipus malignes lamentablement, però, amb els que tenim a prop de casa anem més que sobrats. La veritat és que  no ens atrevim a atiar el foc amb els tots els personatges que mereixen cremar al foc purificador perquè l’excés de zel esgotaria l’oxigen necessari per a la combustió.

A diferència de fogueres anteriors (2010, 2011, 2012), instaurem des d’ara l’indult per un dels aspirants a la crema. Enguany la indulgència ha recaigut en José Mourinho, els mèrits del qual depassen de sobres els motius per transformar-lo en cendra. L’autoproclamat The Special One ha mantingut geni i figura més enllà dels seus enfrontaments de pagament amb el FCB o el menyspreu a l’entitat i patrimoni del club que li ha pagat una fortuna en els darrers tres anys.

TONI FREIXA.– Superar per la dreta Javier Faus no ha de ser fàcil però Freixa ha demostrat ser-ne un competidor i rival de categoria en aquestes estranyes arts que ambdós practiquen sense manies ni escrúpols. Des del primer dia de la seva presència pública, aquest home, amb l’actitud, el posat i l’oratòria, representa l’ala més beligerant de la junta actual del FCB, una secta d’incompetents que  eleva a categoria el mal govern d’una de les principals institucions (agradi o no) dels país i que acapara l’odi perpetu als seus antecessors. El passat  abril, presentà als mitjans la queixa que el Barça formulà a la UEFA per l’actuació de l’àrbitre alemany Wolfgang Stark en el partit de Champions Paris SG vs FC Barcelona, amb la qual rebequeria no només TFreixadebilità el club sinó que ignorava de forma patètica, personalment i en nom de la junta per qui actua, les demandes del socis i aficionats respecte el rol i persones que han de defensar l’entitat. Guardiola va marxar anunciant que ‘els silencis del Club han tapat massa coses’, i ni Rosell, ni Freixa ni la resta d’aquests cràpules va entendre res, i si van entendre-ho resulta insignificant per a ells, que no per a la resta, perquè són uns incomptents amb excés de mala fe, baixesa moral (àudio) i  intel·lectual, com ha quedat de sobres demostrat. I si a algú li queden dubtes que ho pregunti a Laporta, Godall, Soriano, Oliver

Dia sí dia també han permès que ens fotin  la cartera a la Lliga BBVA o a la Champions  i, incompetents com són, s’entretenen en reclamar impossibles en la confiança que els socis i aficionats, com si fossin part del Grupo Godó o receptors de favors o sobres, els ho agrairan.

ENRIC MILLO.– Per no repetir en la figura del calb d’UDC, i mira que s’esforça per engrandir l’egolatria que el guia, rendim homenatge a qui podria haver estat el seu dofí, motiu pel qual (aneu a saber), l’hoste de Palace madrileny va foragitar del partit ambEMillu l’excusa d’estar implicat en l’afer Pallarols. I té collons el calb, perquè amb la sentència final, ell mateix ha incomplert les  promeses que al seu dia fomulà al respecte. Per si algú ho havia oblidat, recordeu que poques actuacions resulten tan mancades d’ètica com la dels cristians que posats en política aparenten defensar-hi llur credo.

En Millo, un professional de la política de nivell Riveracurrículum i imatge similars, pell de be i gola de llop–, amb el tarannà de catalanet educat, no perd ocasió per presentar-se on calgui a xupar càmera i micro i fotre un bon discurs espanyolista sota una aparent calma i fals respecte pel pa amb tomàquet i poc més.

De ben segursque aquests tipus d’actuacions li proporcionaran bones escalades en la piràmide del PP però ha de saber que no ho tindrà gens fàcil per substituir l’Alícia Sánchez Camacho, una bèstia amb pedigrí d’autèntic franquisme a les venes.

SÍLVIA CÓPPULO.– Escoltar-la irrita fins i tot a les formigues. El to, la falsa rialla, l’exageració absurda, la iteració de mots i SCóppuloexpressions,  inconsistents o no, dels convidats esgoten la paciència de l’oïdor més pacient.  Si l’objectiu de la presentadora és transmetre a l’oient una falsa imatge d’espontaneïtat i franquesa, el triomf és absolut. Asseguren els més antics que hi hagué una època en què comportaments i actituds públiques com les de la presentadora acreditaven el títol de pubilla en qualsevol agrupació dansaire i, vençut l’any de pubillatge, s’esqueia el de tieta catalana, amb validesa per tot el territori principatí.

Mentre el calb d’Unió continuï imposant  els seus fidels al capdavant de la CCRT, s’aniran tancant delegacions informatives arreu del país i els informatius catalans es faciran de toreros i flocòriques de nacionalitat veïna. L’oficialitat negarà amb displicència la realitat del desarrelament de les emissores de la Corporació catalana de Ràdio i Televisió, el qual només s’allunya dels interessos de Wert i Rajoy en l’exposició de les formes. Desmantellem TV3 i CatRàdio i alhora sibvencionem el Godó! Ens permetrem, això sí, emetre programes de gastronomia i sardanes! Que l’audiència de Catalunya Ràdio mantingui un descens continuat és lamentable però fora una mica més digerible si no anés acompanyat del baix nivell de les seves emissions.

L’èxit d’audiència que atorguen al programa de la Cóppulo és la demostració palpable que sóm un país petit, mal organitzat i pitjor endreçat, on la mediocritat obté premi i l’excel·lència és menystinguda. Molt criticar formats com Gran Hermano, però ens sentim orgullosos de qüestinonables èxits per poc millors que siguin.

SECCIÓ LOCAL DEL PSC DE SABADELL.– Sabadell no és l’unica mostra per explicar el perquè del descrèdit de la política però sí que resulta una de les més significtives. El successor d’Antoni Farrés i adlàters del nou guru, afortunadament caigut ara en desgràcia,PSCSBD van segrestar la ciutat, van dedicar-se a la venda d’una falsa imatge particular i a desprestigiar qualsevol acció crítica que no fos del gust de Manuel Bustos. A la ciutadania correspon bona part de culpa però no és menys cert que els professionals de la cosa pública i la militància que els segueixen elaboren i aproven les llistes electorals. Els més antics del partit presumenixen d’haver col·laborat amb Farrés alhora que han permès sense vergonya que un incompetent acomboiat per un reguitzell de fanàtics, amb el mateix mal to i nul·la preparació, governés la ciutat.

L’estil Bustos, l’única herència que deixen, es caracteritza per una interpretació particularíssima de la política, la mala gestió dels temes públics i la manca de principis ètics i equanimitat. Han governat i potser governaran però difícilment obtindran el respecte de la ciutadania.

focs-artificials--coets_19-104652

19 comentaris

Feu un comentari
  1. Sabadellenc Emprenyat / jul. 2 2013 21:41

    A Sabadell no hi ha manera de fer net? Deu ser perquèvel nivellincompetència és més elevat del normal, justet de mena ja en general per a càrrecs públics. El regidor Carles Bosch sembla apuntar a la responsabilitat de la vergonya col·lectiva en el tema #compraenSabadell ( http://www.youtube.com/watch?v=TKj8lUkUQPs ), però per damunt seu hi ha els que l¡han col·locat en unes llistes ja de per si farcida d’incompetenets. I sí, la vella guàrdia del PSC local no perd els aires de superioritat, perdonavides però no s’han atrevit mai a qüestionar el lideratge d’un perfecte inculte i populista com el Manolo Bustos.

  2. Terrassa Arrasa / juny 21 2013 13:56

    Un mestre amb posat d’indigent i una exballarina filològa, responsables de les finances de l’ajuntament de la Sabadell…. Hahahhahaha, ai, que em peto!

  3. Maite F / juny 18 2013 21:18

    La Vall d’Aran i l’Alta Ribagorça inundades, altres comarques en alerta mentre el regidor d’Educació de Sabadell discurseja sobre la fi de les pluges i l’arribada del sol en un acte públic amb estudiants de batxillerat. Nivell…

    • Roc Feliu / juny 19 2013 9:26

      Paradigma de l”EstilBustos”. (No hasse falta dessir nada más).

  4. Sabadellenc Emprenyat / juny 18 2013 8:35

    Una expubilla, un suposat músic amb excessos de pedanteria, una joveneta riallera, el regidor home sense paraula, un germà poc útil per a res però amb millor currículum acadèmic –era justet, justet– que l’exalcade i uns quants supporters de la ignorància. Aquesta ha estat i és la imatge que ofereix el govern de la ciutat de Sabadell

  5. Salut Vallès / juny 17 2013 20:17

    El ‘desubicat’ Farrés també la va fer bona, plegant amb la normalitat que ho va fer, (això en un país de corruptes no es fa!). La manca de cintura dels seus hereus polítics inicials, l’Entesa per Sabadell i lideratges de l’època, bona part de culpa té en el patiment dels bustisme. Tothom qui coneixia Manolo Bustos sabia les limitacions si no la mala fe del personatge.

  6. Dupond i Dupont / juny 17 2013 20:15

    Nosaltres també trobem la Cóppulo una mica tieta; a Bèlgica les presentadores són d’una correcció immaculada, amb perfecta dicció i respecte a l’oient, no repeteixen el que diuen els convidats que els fan el programa i no, sobretot embafen ni ho intenten

  7. Garganta Profunda / juny 17 2013 16:33

    Amunt Tàtiana Cisquella, avall Sílvia Cóppulo!

    • Open / gen. 21 2014 14:37

      And you are not able to forget about the maeritkng empire it is. Not just a social network its more than that now. Dude, have a manager to stress on it, mr billionair who sayd YOU hafta run it? U can notify he’s just a kid now!

  8. Alzina i Margall / juny 17 2013 16:28

    A la pira del foc trobo a faltar la Carme Chacón

    • scapix / juny 17 2013 20:44

      I jo a Joan Josep Isern Aranda, no et fot! Que hi ha més mala gent que oxígen per a la combustió, carai! Recordes allò de si els filldeputa volessin no veuríem mai el sol? Canvia, doncs, sol per foguera i imagina’t la resta.

  9. Hernández Díaz / juny 17 2013 15:40

    El dia que Enric Millo pugui pressumir de cubrá sobresous de fins a 500,00€ diaris com la nostra cap, alessshores serà algú, mentrestantu que se possi a la cua que per davant seu som una coya lus que tenim més galons que ey.

  10. Woodward, B. / juny 17 2013 15:16

    Se sap si la Còppulo té hora demanada al logopeda? El millor del programa el Tàpies, a qui ha intentat robar protagonisme i l’Empar Moliner, col·laboradors capaços de volar més lluny i més alt, però segrestats al minutatge de la Sra. Sílvia. Segurament tenen pitjors padrins a la CCRTV

  11. Català Emprenyat / juny 17 2013 15:10

    Si Sílvia Cóppulo ha de ser la nova conductora dels matins a Catràdio és que definitivament es vol enterrar l’emissora en benefici de l’aristòcrata Godó. País!

    • Justo Moliner / juny 17 2013 21:11

      No dic que ho sigui però Sílvia Cóppulo sembla una exnovícia reconvertida en bleda assolellada laica.

Trackbacks

  1. TEMPS DE FOGUERES-VI | scapix - joan escapa
  2. TEMPS DE FOGUERES–V | scapix - joan escapa

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: