Vés al contingut
Abril 3, 2012 / scapix

ELS OCELLS FAN CAGARADES

Mentre el PPSOE ha compartit responsabilitats (i comissions) en obres públiques i infraestructures de dubtosa o nul·la necessitat, com aeroports buits (Castelló i Osca), el Palau de Congressos (Oviedo), la Ciudad de la Cultura (Sant Jaume de Galícia) o el ‘más difícil todavía’, de la Ciudad del Circo (Alcorcón) i unes quantes estacions d’AVE sense passatgers  repartides per la geografia mesetària, a Barcelona es continua sense servei de transport públic a partir de mitjanit i pagant per mínims desplaçaments per autopistes. I qui diu Barcelona, diu Catalunya sencera perquè el govern espanyol incompleix sistemàticament encara, i sense envermellir, l’acord sobre les les inversions que han de fer-se al nostre territori; fa poc ha reconegut que les inversions fetes i previstes no arriben al 10% del que per llei haurien d’executar-se.  I així anem.

A Sabadell, ciutat sense Palau de Congressos, ni estació d’AVE, per bé que amb petit aeroport amb més mig segle d’existència, l’estació (centre) de Renfe continua sense resoldre el tema de les barreres arquitectòniques, malgrat la insistència i persistència dels diferents governs de la ciutat per resoldre aquest incompliment legal que obliga a suprimir-les. Per si fos poc, la Defensora del Pueblo (espanyol) té la barra de respondre  a reclamació del Síndic de Catalunya que en el cas de l’estació de Renfe Sabadell Centre no s’acredita cap incompliment. ¡Ai las, de que em serveix, a mi, una autonomia o un alcalde si cada vegada que he d’agafar el tren me’n recordo, de la mare que els va parir a tots, perquè fa anys que m’enganyen cada vegada que em demanen el vot i resulta que les seves competències no arriben ni a poder resoldre la instal·lació d’un trist ascensor!

3 comentaris

Feu un comentari
  1. Cristina Noguera / abr. 26 2012 15:10

    Proposo un “novullpagar” a Renfe Rodalies fins que arreglin la indecència de l’estació de Sabadell Centre. Les persones amb mobilitat reduïda, la gent que va amb cotxets… Tant costaria posar un ascensor? Quin fàstic de polítics i quin fàstic de gestors de Renfe, collons!

  2. Un altre català emprenyat ! / abr. 4 2012 13:00

    Realment tot plegat és una indecència i una vergonya!!!.
    Per acabar-ho de completar, us recomano que llegiu el llibre de l’Arcadi Oliveres “Diguem PROU!” (si encara no ho heu fet!).
    Feliuet

  3. Català emprenyat / abr. 3 2012 10:06

    I mestrestant lamajoria d’exfranquistes fatxes d’UDC insistint, com la direcció del PSC, en la via federal, continuen sense veure que Espanya només ens vol sotmesos, castellanitzats i pobres, perquè es tindran cura de prendre’ns el que els calgui

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: