DESCOBERTA CAGANER MISTERIÓS-2025
Aquí tenim el Caganer Misteriós-2025, la descoberta del qual heu encertat molts de vosaltres, la peça correspon a Marlon Brando, en el seu paper cm a Vito Corleone, a la primera part de la trilogia El Padrí, films dirigits per Francis Ford Coppola, a partir de la novel·la homònima de Mario Puzo.
Més enllà d’un fals desig d’emular l’assemblea de la CUP del 2015, a Sabadell, no sé quin valor donar-li al fet que enguany hem tingut la mateixa, exacta participació en forma de vots que en l’edició anterior, això són 426 sufragis. Pel que fa a la participació per països, els PPCC encapçalen amb comoditat el rànquing, seguits pels EUA, Espanya, França, Països Baixos, Canadà, Mèxic, Irlanda, Itàlia, Suïssa, etc. Continuem mantenint-nos amb el mateix nombre de visites als Emirats Àrabs Units i ens estrenem a Tailàndia, caldrà veure si som capaços de mantenir-nos-hi i augmentar-ne les visites, la qual cosa ens obriria definitivament les portes al mercat de sud-est asiàtic.
Als que apareixeu per aquí un cop a l’any, com a la resta de visitants, us desitjo un bon començament de 2026 i que aquest sigui un any per gaudir-lo amb salut i farcir-lo d’alegries, felicitat i bones obres.






Pibe, sos macanudo, año tras año dándole al cagón…
Aquest anys mos has donat una mica de peixet, oi? Ens creuràs si vos diem de veres que és el millor web de Nadal el vostro. Bon anys des de Mallorca, nins i nines!
Eu adiviñeino, tiña razón! Saudos dende Galiza. Feliz Ano novo.